ZESPÓŁ

ORGANIZUJEMY EVENTY Z SERCEM

mdebekMałgorzata Dębek – absolwentka Akademii Ekonomicznej w Poznaniu. W warszawskiej Szkole Głównej Handlowej ukończyła studia podyplomowe na dwóch kierunkach: Public Relations oraz Strategie Marketingowe. W trakcie studiów magisterskich – członek Komitetu Narodowego Międzynarodowego Stowarzyszenia AIESEC Polska i pierwszy w historii targów pracy Narodowy Koordynator Ogólnopolskich Dni Kariery.

W latach 1999-2009 pełniła funkcję Członka Zarządu Fundacji Jolanty Kwaśniewskiej „Porozumienie Bez Barier”. W 1999 roku współorganizowała Forum Żon Prezydentów i międzynarodową konferencję „O Uśmiech Dziecka w Nowym Tysiącleciu”. Była odpowiedzialna za realizację ośmiu edycji konkursu na „Znak Motyla”, nagrody wręczanej w ramach konkursu na Godło Promocyjne „Teraz Polska” firmom i instytucjom poprawiającym jakość życia osobom niepełnosprawnym. W roku milenijnym wdrożyła i przez dziewięć kolejnych lat kierowała realizacją programu „Motylkowe Szpitale dla Dzieci”, dzięki któremu ukształtował się i na stałe przyjął w polskich placówkach ochrony zdrowia aktualny wizerunek ośrodków kolorowych i przyjaznych dzieciom. W ramach programu, przy pomocy tysięcy wolontariuszy, wyremontowano prawie 700 oddziałów i przychodni dziecięcych. Koordynowała duże projekty prozdrowotne dotyczące zapobiegania cukrzycy, walki z rakiem czy propagujące badania u mężczyzn. Od początku pracy w Fundacji odpowiadała za jej promocję i PR. Z Fundacją współpracuje do dziś, przez wiele lat jako wolontariusz, od 2018 r. – w roli pełnomocniczki.

W latach 2009–2013, od momentu jego powstania, M.Dębek kierowała Polsko-Włoskim Instytutem Designu i Managementu VIAMODA, w którym pełniła funkcję Dyrektor Zarządzającej. Z sukcesem koordynowała realizację kolejnych edycji studiów podyplomowych na kierunkach „Zarządzanie w sektorach mody”, „Zarządzanie marką luksusową” i „Prognozowanie trendów w obszarach mody i designu” oraz organizacją szkoleń executive dla profesjonalistów z branży, a także warsztatów prowadzonych w ramach Szkoły Stylu. Stworzenie Instytutu VIAMODA było preludium do uruchomienia funkcjonującej do dziś VIAMODA Szkoły Wyższej w Warszawie.

W 2014 roku założyła Agencję Dębek specjalizującą się w organizacji eventów zaangażowanych społecznie i działalności Public Relations, zwłaszcza prowadzonej w zakresie doradztwa CSR (społecznej odpowiedzialności biznesu). Ta specjalizacja wyniknęła z doświadczenia zdobytego w prowadzeniu i koordynowaniu dużych, prestiżowych projektów realizowanych we współpracy z międzynarodowymi koncernami i polskimi firmami, a także organizacjami społecznymi, przedstawicielami świata kultury, sztuki czy mediów.

Założycielka Agencji Dębek ma cechy lidera, dążącego do solidnego wykonania postawionych przed sobą zadań.  Szuka niekonwencjonalnych rozwiązań problemów. Czuje się spełniona, inicjując nowe przedsięwzięcia, nudzi się monotonią i powtarzalnością. Lubi ludzi  i ceni sobie współpracę z nimi, łatwo nawiązuje i utrzymuje kontakty. Szybko podejmuje decyzje, zwłaszcza w sytuacjach kryzysowych i pod presją czasu. Operatywna, działa z pasją. W sposób odpowiedzialny podejmuje się tylko tych zadań, którym realnie może sprostać. Ogromną radość czerpie z pomagania potrzebującym, w związku z czym stara się łączyć pracę zawodową z inicjatywami społecznymi.

Mama Karola i Klary, żona Bartłomieja, właścicielka toya rosyjskiego-Alfy.

Z Agencją Dębek współpracują sprawdzeni, kompetentni i rzetelni specjaliści z różnych obszarów. W zależności od rodzaju projektu, zespół dobierany jest z najwyższą starannością, a pod uwagę brane są nie tylko doświadczenie i umiejętności współpracowników, ale także wyznawane przez nich zasady, wartości, etyka biznesowa i etykieta pracy. Zespół_Foto